Fogászatod online jelenléte döntő hatással van megítélésében.
Emelkedj ki egy prémium fogászati weblappal vetélytársaid közül!
Bevezető
Egy jól megtervezett fogászati weboldal nem csupán egy online névjegykártya - ez az első kapcsolatfelvételi pont a páciensek számára.
A valóban profi és felhasználóbarát weblap segít új pácienseket szerezni a fogászatnak, és biztosít minden a látogatók számára szükséges információt/funkciót.
Hogyan épül fel?
Egy fogászati weboldal teljesítménye kulcsfontosságú tényező atekintetben, hogy mekkora a célteljesülés a honlapon.
Fogorvosi rendelők esetén fontos, hogy visszaköszönjön a cég arculata a weblapon, és a látogatók könnyen megtalálják azt, amit keresnek.
Nem csak fogászati weblapoknál, hanem minden szektorra igaz, hogy egy weboldalnak 0-24-ben elérhetőnek kell lennie, nem érheti támadás.
Mára már gyakorlatilag minden fogászatnak van saját honlapja, épp ezért kritikus, hogy a weblap keresőbarát legyen, ha azt akarjuk hogy megtaláljanak.
Egy egyszerű bemutatkozó weboldal egy fogászati rendelő esetén ma már kevésnek bizonyul, ha megnézzük a konkurens cégeket. Bővítményekkel segíthetünk abban, hogy a weboldal meggyőzze a pácienseket, miért a Ti fogászati rendelőtök mellett tegyék le a voksukat!
Egy fogászati weboldal látogatottsága, és azon belül az érdeklődők viselkedése a honlapon sokatmondó visszajelzést ad arról, hogyan teljesít a weblap.
Nem csak fogászatok, hanem minden weboldal tartalmain időről-időre változtatni kell, ezen segíthet egy felhasználóbarát adminisztrációs felület.
A listában szereplő pontokra egyedülálló garanciákat vállalunk a hazai piacon.
Készen állsz a közös munkára?
2025-re a felhasználók több, mint 80%-a mobil készülékről böngészi a honlapokat, így rendkívül fontos, hogy fogászatod weboldala jól mutasson mobil készülékeken is!
Praktikus megoldások
Egy fogászati weboldal esetén egy időpontfoglaló rendszer jelentősen megnöveli a megkeresések számát, ha megfelelően van kialakítva.
Fontos, hogy a fogorvosok ne csak névvel, hanem fotóval is fel legyenek tüntetve, valamint a szakember kiválasztása után látszódjon a honlapon, hogy mely időpontok szabadok.
Egy átlátható, felhasználóbarát időpontfoglaló rendszer a siker egyik kulcsa abban, hogy ne csak új páciensekre tehessünk szert, hanem a visszatérő pácienseink számára is megkönnyítsük a kapcsolattartást.
A páciensek szívesebben választanak egy olyan rendelőt, ahol még látogatás előtt megismerhetik a környezetet.
Az "előtte-utána" jellegű fényképes összehasonlítások például egy fogfehérítés vagy egy fogpótlás esetén profizmust sugallnak.
Hitelesség szempontjából kritikus, hogy kizárólag csak saját fényképeket mutasson be a fogászati rendelő weboldala, ne stock fotókat.
Űrlap segítségével a páciensek gyorsan és egyszerűen felvehetik a kapcsolatot a rendelővel, anélkül hogy telefonálniuk kellene.
Egy kapcsolatfelvételi űrlap lehetőséget nyújt a rendelő weboldalán arra, hogy a páciens azonnal megadhassa adatait.
Az emberek manapság szívesebben választanak olyan fogászati rendelőt, ahol látják más páciensek pozitív visszajelzéseit. Erre a legoptimálisabb, és leghitelesebb megoldás a Google Cégem profilban leadott vélemények integrálása a fogászat weboldalába.
Egy megfelelően és könnyen megtalálható helyre beágyazott Google Térkép esetén a páciensek könnyedén megnyithatják a térképet, és azonnal útvonalat tervezhetnek a rendelőhöz. Ha a térképen a fogászat Google-értékelései is látszanak, az további bizalmat épít.
Az átlag ember jellemzően szívesebben választ olyan fogászati rendelőt, ahol előre megismerhetik a fogorvosokat és asszisztenseket, így kevésbé érzik magukat idegen környezetben.
A fogorvosok végzettsége, tapasztalata és specializációja kiemelhető, így a páciensek biztosabbak lehetnek abban, hogy jó kezekbe kerülnek.
Amikor egy leendő páciens több fogászati weboldalt is megtekint, az esetek nagy százalékában megtekinti az árlistát, ha előre tudja milyen vizsgálatra van szüksége. Épp ezért fontos, hogy egy olyan árlistát alakítsunk ki a honlapon, amely nem csak könnyen megtalálható a látogató által, hanem szépen van megdesignolva, és logikusan is van felépítve.
Noha a felugró ablakokat köztudottan nem igazán szeretik a látogatók, mégis évek óta ez a legbiztosabb módja annak, hogy a weboldal látogatóival valamilyen információt közöljünk.
A felugró ablak egy fogorvosi rendelő weblapján nem csak azért hasznos, mert akciókat tudunk meghirdetni vele, hanem az ünnepi zárvatartások lekommunikálására is ez az egyik legalkalmasabb módszer.
Fogászati weboldal készítés árak
250.000 Ft
Alap csomag
375.000 Ft
Üzleti csomag
535.000 Ft
Vállalati csomag
Dolgozzunk együtt!